Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Barendrecht

Functieomschrijving

Heb je eerdere ervaring als administratief medewerker of telefoniste? En ben je enthousiast om zo snel mogelijk aan de slag te gaan? Als dit jou aanspreekt, lees dan verder!

Wij zoeken met spoed een service-/administratief medewerker voor een minimale werkweek van 36 uur.

wat bieden wij jou
  • Salaris bespreekbaar obv ervaring
  • Uitzicht op vast contract
  • Informele werksfeer waar ook hard wordt gewerkt
  • Afwisselend werk incl. klantencontact
  • Barendrecht
  • 36 tot 40 uur
wie ben jij

In dit gezellige team van administratieve professionals is het van groot belang dat je in staat bent je eigen werk effectief te organiseren. De werkomgeving is dynamisch, met uitdagingen zoals storingen en administratieve wijzigingen. Het vermogen om hoofd- en bijzaken te onderscheiden is essentieel, zodat prioriteiten adequaat kunnen worden gesteld. Het behouden van overzicht is daarbij van groot belang.

  • In het bezit van een MBO diploma
  • Goede organisatorische skills
  • Probleemoplossend en verantwoordelijk
  • Goed in staat te werken onder druk
  • 2 jaar ervaring met klachtenafhandeling of als administratief medewerker
wat ga je doen

Als administratief medewerker ben je tevens actief op de storingsafdeling in de rol van telefoniste. Deze twee functies zijn nauw met elkaar verbonden. Je handelt vragen af via telefoon en e-mail en geeft prioriteit aan spoedreparaties en andere urgente zaken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het inplannen van monteurs en zorg je voor een correcte afhandeling van werkbonnen, evenals het tijdig afmelden van reparaties of storingen. Hier zijn enkele van de taken die binnen jouw verantwoordelijkheidsgebied vallen:

  • Het invoeren van reparatieverzoeken in ons systeem
  • Telefonisch contact met huurders voor het maken van afspraken inzake reparatieverzoeken
  • Correspondentie en telefonisch contact met onderaannemers
  • Planning: het inplannen van de reparatieverzoeken voor onze monteurs via ons eigen systeem
  • Het administratief verwerken van alle opdrachten en correspondentie.
waar ga je werken

Door een platte organisatie en korte communicatielijnen slaagt dit bedrijf erin om dagelijks hun opdrachtgevers te ontzorgen bij hun vastgoedonderhoud.

  • In het mooie Barendrecht
  • Vlak bij de bushalte
  • Werktijden van 8.30 tot 17.00 uur
sollicitatie

Enthousiast geworden? Wees er snel bij en solliciteer direct! Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:medisch-administratief medewerker
Startdatum:04-03-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2800 – 2800
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via lusil.sleeking@nl.randstad.com of 0180-680080. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Administratief medewerker Randstad 04-03-2024

Bekijk ook andere vacatures