Functieomschrijving
Heb jij een sterke persoonlijkheid en goede organisatorische skills? Heb je jouw HBO opleiding afgerond en ben je klaar voor een uitdagende functie? Dan is deze baan misschien wat voor jou! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een office manager mét affiniteit met marketing & communicatie.
wat bieden wij jouJij bent een echte aanpakker en ziet taken uit jezelf liggen. Je krijgt energie van een veelzijdige functie waarbij je een combinatie van administratieve en marketing activiteiten uitvoert. Jezelf zou je omschrijven als proactieve én doortastende duizendpoot. Verder werk je heel punctueel en beheers je over sterke communicatieve skills.
Ook vind je het leuk om creatieve content te bedenken en te publiceren op de socialmediakanalen van het bedrijf. Dit zal een onderdeel zijn van jouw rol als office manager.
In deze rol ondersteun jij de managing director als personal assistant met organisatorische- en marketingwerkzaamheden. Je houdt je bezig met het maken van markt- en salesanalyses en maakt in samenspraak contracten op. Ook help je mee in het bedenken van interessante en vernieuwende content voor de socialmediakanalen. Het bedrijf staat regelmatig op beurzen, onder jouw takenpakket valt ook het organiseren en het bijwonen als gastvrouw/gastheer van deze evenementen.
Zowel de hr en de financiële afdeling zul jij ondersteunen met verschillende administratieve werkzaamheden. En ook het maken van rapportages en het signaleren van knelpunten is waar jij je mee bezig zult houden. Kortom; een uitdagende functie waarin je je ei zeker kwijt kan als creatieve duizendpoot!
Eén van de toonaangevende aanbieders van hoogwaardige systemen voor verwarmings- en warmwatervoorzieningstechnologie. Onze opdrachtgever is een trendsetter in de ontwikkeling van eersteklas producten, intelligente concepten en efficiënte oplossingen voor installaties van elke omvang en complexiteit.
sollicitatieEnthousiast geworden? Solliciteer dan direct! Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | Secretariaatsmedewerkers, algemeen |
Startdatum: | 06-02-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3000 – 3000 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via lusil.sleeking@nl.randstad.com of 0180-680080. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Ridderkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Ridderkerk via Ridderkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Ridderkerkkrant.nl.
© Ridderkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.