Vacature Wijkteam Secretaresse

Wijkteam Secretaresse in Ridderkerk

Wijkteam secretaresse

Administratief/secretarieel

Wil jij jouw talenten inzetten voor een gemeente die altijd in beweging is? Houd jij van vrijheid én verantwoordelijkheid? Dan hebben wij een mooie kans voor jou!
Voor het wijkteam Ridderkerk zoeken wij per 1 januari 2024 een administratief medewerker die ons wijkteam komt versterken.

€2.545,- en €3.612,- (Schaal 7)

Arbeidsduur

Wat ga je doen?

Je bent als secretaresse van de wijkteams verantwoordelijk voor de bereikbaarheid van het wijkteam en daarmee het eerste aanspreekpunt voor inwoners en professionals zowel intern als extern.

Daarnaast borg je de randvoorwaardelijke zaken van de hulpverleners, leerplichtambtenaren, schulphulpverleners, beleidsmedewerkers en de teamleiders. Je bent ondersteunend en proactief en creatief. De werkzaamheden bestaan onder andere uit het verwerken van de nieuwe aanmeldingen, je maakt dossiers aan in diverse systemen, print stukken en verzorgt de inkomende en uitgaande post, je bent verantwoordelijk voor het plannen en organiseren van diverse overleggen, zowel fysiek als digitaal.

Je komt te werken in het team van 5 vakondersteuners die zo veel als mogelijk generalistisch kunnen werken en daarmee elkaar kunnen ondersteunen waar nodig en elkaars werkzaamheden kunnen overnemen als de situatie daarom vraag.

Wat bieden wij?

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • De functie is ingedeeld in schaal (7) volgens de CAO Gemeenten. Afhankelijk van ervaring word je ingeschaald tussen €2.545,- en €3.612,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • Een individueel keuzebudget (17.05% van het bruto jaarsalaris);
  • Deelname aan de ABP-pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer/Thuiswerkvergoeding;
  • Een ouderschapsverlofregeling.

Dit bieden wij naast je salaris

  • 17,05% keuzebudget 17,05% keuzebudget bovenop je salaris in te zetten voor aanschaf extra vakantiedagen, sportschoolcontributie, extra salaris, fietsvergoeding of reiskostenuitruil.
  • OV-Mobiliteitskaart
  • Optimale werkfaciliteiten
  • Goede ABP Pensioenregeling
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Diverse kosteloze opleidingen

Werken voor Ridderkerk

Ridderkerk werkt aan een nieuwe organisatie. Vanaf 1 januari 2024 zijn we een nieuwe zelfstandige werkgever met ongeveer 300 fte.

Onze organisatie kent vier verschillende clusters: Samenleving, Ruimte, Sociaal en Buitenruimte. Daarnaast kent de Ridderkerkse organisatie een directie en een Bureau Bestuursondersteuning. Dat betekent niet dat we 'vastzitten' in deze clusters. Veel uitdagingen raken verschillende vakgebieden. Dat vraagt om samenwerking. Daarom werkt Ridderkerk met clusteroverstijgende gelegenheidsteams.

Natuurlijk werken we voor onze inwoners en ondernemers in Ridderkerk, maar we ondersteunen vanuit Ridderkerk met een aantal teams ook de gemeente Albrandswaard.

Op het gebied van onder andere financiën, HRM en automatisering wordt Ridderkerk bediend door de BAR-organisatie, die ook voor de gemeenten Albrandswaard en Barendrecht werkt.

Gaan we samen aan de slag?

Werken voor Ridderkerk betekent werken voor een dorp met stadse trekken. Ridderkerk is altijd in beweging. Staat 24/7 'aan'. Klein in omvang, groot in internationale bedrijvigheid. Een mondiaal knooppunt in de agrologistiek. Bij ons krijg je veel vrijheid én verantwoordelijkheid.
Hier vind je de uitdaging die je nodig hebt en werk dat je voldoening geeft. De lijnen zijn kort. Dat geeft dynamiek en zorgt voor slagvaardigheid. Ridderkerk doet het samen. Doe jij mee?

Wat vragen wij van je?

  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau, blijkend uit minimaal een afgeronde MBO-opleiding (niveau 4),
  • Je hebt tenminste drie jaar aantoonbare ervaring op het gebied van secretarieel werk;
  • Je hebt een klantgerichte en dienstverlenende instelling en je hebt affiniteit met de doelgroepen;
  • Je hebt goede gespreksvaardigheden en bent positief, sensitief, flexibel en oplossingsgericht;
  • Je bent collegiaal en een echte teamspeler.

Onze arbeidsvoorwaarden

Als je kiest voor werken bij onze gemeente dan is dat niet voor niets. We bieden een mooi basissalaris en ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.

Word jij onze nieuwe collega?

Laat ons z.s.m. weten waarom jij onze nieuwe collega moet worden.

Voor deze vacature hanteren we geen sluitingsdatum. De vacature staat open tot het moment dat wij een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Momenteel hanteren we een aangepast sollicitatieproces vanwege het grote aantal openstaande vacatures.
Omdat we het belangrijk vinden om kandidaten zoveel mogelijk persoonlijk te spreken, hebben we elke week een vaste selectiedag op donderdagochtend. De gespreksronde zal ongeveer 2 uur duren.

Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact opnemen met Recruitment via

Bij gebleken geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Administratief/secretarieel

  • 30 uur
  • €2.878,- en €4.052,- (schaal 8)

Contact



Functie:wijkteam secretaresse
Startdatum:07-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2545 – 3612
Uren per week:30 – 30

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting De Ridderkerkse kringloop via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Wijkteam Secretaresse Stichting De Ridderkerkse kringloop 07-12-2023

Bekijk ook andere vacatures