Functieomschrijving
Ter uitbreiding van onze commerciële binnendienst afdeling scheepvaart, op zoek naar een:
Medewerker servicedesk/ orderverwerking - Barendrecht 32-40 uur
wat bieden wij jouHet bedrijf kenmerkt zich door een no-nonsense cultuur, waar medewerkers een sterke betrokkenheid bij de organisatie tonen. Klanttevredenheid staat centraal, en wij streven ernaar dit op hoog niveau te handhaven. Naast een intensieve werkweek is er ruimte voor plezier en teambuilding.
Deze functie heeft een hoog serviceniveau waarbij je verantwoordelijk bent voor het afhandelen en verwerken van alle binnenkomende orders via mail en telefoon. Je zorgt, samen met je collega’s in binnen- én buitenland, dat alle producten op tijd op de juiste plaats van bestemming zijn. Daarnaast denk je mee met de klant als er iets verandert, ondersteun je jouw collega’s waar nodig en verzorg je de overige administratie rondom de orderverwerking.
Een internationale leverancier van groente, fruit en zuivel. Begonnen in 1893 zijn we inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijde speler in het beleveren van de internationale cruise- en scheepvaart met vestigingen in Spanje, Italië en Barendrecht. Door onze ruime ervaring met diverse soorten klanten over de hele wereld, zijn we gewend om maatwerk oplossingen te bieden. Of het nu gaat om speciale verpakkingen, lange houdbaarheid van producten, of de belevering aan moeilijk te bereiken gebieden; klanten kunnen altijd rekenen op een vers product en een hoge service.
Gezond eten is een prioriteit, wat zich vertaalt naar voldoende eten voor het personeel, wekelijkse culinaire hoogstandjes verzorgd door een chef-kok, en een wekelijkse fruitmand voor al onze medewerkers om mee naar huis te nemen.
Ben je op zoek naar een afwisselende baan waarbij geen dag hetzelfde is, denk je in oplossingen in plaats van problemen en werk je graag in teamverband, reageer dan snel want je kan maandag al aan de slag!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | servicedesk medewerker ict |
Startdatum: | 07-02-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3000 – 3000 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via lusil.sleeking@nl.randstad.com of 0180-680080. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Ridderkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Ridderkerk via Ridderkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Ridderkerkkrant.nl.
© Ridderkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.