Vacature HR Salaris Specialist

HR Salaris Specialist in Hendrik-Ido-Ambacht

Dit ga je doen

Als Administratief HR Medewerker ben je een sleutelfiguur in het zorgvuldig voorbereiden en verwerken van de salarisadministratie. Je werkt nauw samen met de HR-afdeling om ervoor te zorgen dat alle personeelsgegevens correct zijn en dat de salarisbetalingen accuraat verlopen. Met jouw expertise adviseer je bij vraagstukken op het gebied van sociale verzekeringen, pensioenen en werknemersverzekeringen.

Twee van de werkdagen ben je puur bezig met de salarisadministratie. De andere werkdag zal je HR werkzaamheden oppakken door bijvoorbeeld rapportages te maken over salarisschalen, leaseauto’s en eigen bijdragen. Daarnaast ben je als Administratief HR Medewerker verantwoordelijk voor het onderhouden van goede relaties met interne belanghebbenden, zoals managers en medewerkers. Door periodieke rapportages maak je performance en resultaten inzichtelijk. 

Ook werk je samen met de IT-afdeling voor de effectieve werking en verdere ontwikkeling van het systeem waar de salarisadministratie mee verwerkt wordt, Exact Synergy en Exact Globe. Kennis van deze systemen is dus een vereiste.

Ben je twee dagen per week beschikbaar? Ook dat is een optie. In deze twee dagen voer je dan alleen de salarisadministratie uit. 

Wil jij een belangrijke rol spelen in de salarisadministratie en HR-processen? Solliciteer nu voor de functie Administratief HR Medewerker en maak deel uit van dit enthousiaste team! Bij vragen kan je uiteraard contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.

Organisatie- en afdelingomschrijving

Je komt te werken bij een internationaal toonaangevend familiebedrijf in de sierteelt. Dit internationale bedrijf bevindt zich op het hoofdkantoor in Hendrik-Ido-Ambacht. Op deze locatie werken 200 werknemers en in zijn totaliteit heeft het bedrijf 2.500 (!) medewerkers. Voor 4 vestigingen verwerk jij de salarisadministratie. Jouw team bestaat uit een Manager HR, een HR-Assistant, een HR-Business Partner en een HR Generalist. Op de afdeling heerst een gemoedelijke sfeer waarin momenten van stilte om te focussen afgewisseld worden met een praatje en grapje. De werktijden binnen deze functie kan je zelf invullen! Zo kan je starten tussen 8:00 en 9:00. Een werkdag is hier 7,5 uur. 

Dit krijg je

  • Praktijkdiploma loonadministratie (PDL)
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in salarisverwerking
  • Goede kennis van Exact Synergy en Exact Globe
  • Je beheerst de Nederlands en Engels taal in woord en schrift


Functie:HR Salaris Specialist
Startdatum:08-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:16 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Raaak Personeel via onbekend of 31786933727. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. HR Salaris Specialist Raaak Personeel 08-03-2024

Bekijk ook andere vacatures