Vacature Transportplanner Buitenland

Transportplanner Buitenland in Rotterdam

Werken bij een internationaal bedrijf, met een bijzonder mooie klantenkring en een smaakvol product?

Wat hebben we jou te bieden?

  • Direct een vaste aanstelling;
  • Standaard een 13e maand;
  • 26 vakantiedagen;
  • Een uitstekende pensioenregeling conform AGF CAO;
  • Een salaris tussen de € 2500,--/ € 3500,--(afhankelijk van ervaring);
  • Tweewekelijks een groente- en fruitkist mee naar huis;
  • Verzorgde lunches op kantoor;
  • Hybride werken is mogelijk, maar we hebben jou liever gezellig bij ons op kantoor.

Voor wie ga je aan de slag?

Onze opdrachtgever is een internationale leverancier van groente, fruit en zuivel met vestigingen in Spanje, Italië en Barendrecht. Inmiddels zijn zij uitgegroeid tot een wereldwijde speler in het beleveren van de internationale cruise- en scheepvaart. Bestellingen worden per zeecontainer, luchtvaart of over de weg vervoerd en de volledig geautomatiseerde afwikkeling van douane- en port security garanderen een snelle en correcte belevering.

Je droombaan?

Deze rol is als het kloppende hart van onze operatie: je bent verantwoordelijk voor het naadloos plannen van de leveringen aan cruiseboten. Van het noorden van Noorwegen tot het zonnige zuiden van Spanje, beheer jij de reisbestemmingen.

Met een scherp oog voor detail behoud je het overzicht en ben je de onverschrokken held bij het oplossen van dagelijkse logistieke puzzels. Je werkt in een hecht team van 9 collega's, waarbij duidelijke communicatie van levensbelang is. Bij het plannen van leveringen jongleer je met verschillende factoren, zoals strakke deadlines en klantafspraken. Daarnaast zorg je voor een naadloze afstemming tussen onze eigen loods en externe laadpunten. Met vestigingen in Barendrecht (Nederland), Padova (Italië) en Barcelona (Spanje), ben jij de spil die ervoor zorgt dat iedereen met plezier kan schitteren in hun werk in de cruise-industrie.

Wat zijn onze wensen en waar ligt jouw talent?

Profiel: Als transportplanner buitenland ben jij de persoon die de grote lijnen uitzet zonder ooit de kleinste details uit het oog te verliezen. Gezien de complexiteit van deze functie ben jij in staat om moeiteloos verbanden te leggen en je te concentreren op de dagelijkse planning. Prioriteiten stellen is jouw tweede natuur, en dankzij teamwork met collega's zorg jij ervoor dat het transport soepel verloopt.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal MBO+/ HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 32 uur beschikbaar (bij voorkeur 40);
  • Woonachtig in de regio Barendrecht en omstreken;
  • Minimaal 4 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Je bent erg nauwkeurig en werkt secuur;
  • Je signaleert eventuele fouten en knelpunten;
  • Je denkt oplossingsgericht en je kan goed Ad Hoc schakelen;
  • Communicatief goed ingesteld en je schakelt moeiteloos met klanten;
  • Flexibel ingesteld: mogelijkheid werktijden van 06:30 – 18:00 uur en één keer per maand  weekenddienst (in overleg met teamleider bespreek je wat het beste uitkomt);
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en schrift;
  • Je bent sterk geïnteresseerd in data (planning) systemen en automatisering;
  • Je blinkt uit in communicatie;
  • Je hebt een passie voor logistiek en kunt omgaan met de hectiek die daarbij hoort.

Durf jij deze uitdaging aan? 

Dan hebben wij als werkgever veel te bieden. Wij hechten grote waarde aan jouw persoonlijke ontwikkeling en beschikken over de nodige kennis om jou indien nodig verder op te leiden tot een zelfstandige planner. Een goede werksfeer en samenwerking staan bij ons hoog in het vaandel, wat betekent dat je terechtkomt in een bedrijf waar collega's altijd voor elkaar klaarstaan.

Wat kan je verder verwachten…

Heel veel fun en werkplezier!

Onze opdrachtgever is een bedrijf met een no-nonsense cultuur en er werken mensen met hart voor de zaak. De klant staat hier echt op nummer 1 en er wordt alles aan gedaan om de hoge klanttevredenheid te waarborgen. Naast hard werken is er ook ruimte voor lol en plezier met elkaar.

Gezond en lekker eten is niet alleen wat onze opdrachtgever naar buiten brengt, maar ook intern. Er is een grote keuken aanwezig die altijd gevuld is met verse producten. Je krijgt de kans om samen te werken in een leuke mix van vaste medewerkers en medestudenten. Een mooie kans dus om leuk en uitdagend werk te doen in een internationaal bedrijf!

Solliciteren

Smart Talent is exclusief wervingspartner. Om te solliciteren kun je mailen naar info@smart-talent.nl. Voor vragen kun je ook contact opnemen met 010 – 212 62 85.Je kan ook even bellen met Hilde Renes, 06- 40757486 of Ruben de Vries 06- 21479916.

We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en zal niet in behandeling worden genomen.

Trefwoorden

Logistiek, administratief, internationaal, internationaal, planning, transportplanner, transport, planner



Functie:Planner transport
Startdatum:16-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Smart Talent BV via info@smart-talent.nl of 31640757486. Of bezoek hun website https://smart-talent.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Transportplanner Buitenland Smart Talent BV 16-01-2024

Bekijk ook andere vacatures