Vacature Office Manager en Secretaresse

Office Manager en Secretaresse in Hendrik-Ido-Ambacht

We zoeken een office manager (8-24 u/w)

Onze nieuwe office manager is praktisch en service gericht

Deze interessante baan als Office Manager is geschikt voor een digitaal vaardige en zelfstandige dienstverlener. Je gaat samenwerken met de Management Assistent om de operationele en administratieve processen van onze organisatie tot in de perfectie uit te voeren en te verbeteren. De scope van het werk is breed, doordat je betrokken bent bij alle aspecten van de organisatie. Deze functie is parttime uitvoerbaar, of als bijbaan naast je studie.

Heb je vragen? Bel ons of vul onderstaande formulier in

Wij doen consultancy en opleidingen

In onze markt zijn wij het beste, onafhankelijke management consultancy en opleidingsbureau van Nederland. We bedienen organisaties in de industrie, research en IT. Onze consultants verbeteren productie en logistieke processen, trainen leidinggevenden en coachen managementteams. Je ontvangt bijvoorbeeld cursisten zoals teamleiders en voormannen. Dit is leuk en mensgericht.

Wat houdt je functie als Office Manager in?

Je voert alle operationele en administratieve (digitale) processen uit en werkt samen met onze klanten en collega's. We hebben een fysiek kantoor, maar ook een digitaal kantoor met allerlei systemen voor de uitvoering van het werk. Denk aan Office 365, Twinfield, Infusionsoft en CMS systeem. Je zal deze systemen mogelijk niet (allemaal) kennen, maar je moet wel de ambitie hebben deze te gaan beheersen. Daar krijg je uiteraard de tijd voor. Zo ben je Office Manager van zowel de fysieke als de digitale office. Het doel is dat de consultants hun werk kunnen doen, klanten bediend worden en de back-office processen foutloos functioneren.

Wat hoort bij de functie Office Manager?

  • Operations van het kantoor, inclusief telefoon en email
  • Helpen bij de organisatie van events, trainingen, open dagen en online webinars
  • Ontvangen van gasten, klanten, cursisten. Hostess-functie.
  • Facilitaire processen, zoals bestellingen en onderhoud van het kantoor
  • Organisatie van files op de server
  • Aanvulling van gegevens in het CRM systeem

Je krijgt te maken met alle informatie van de organisatie en de administratie. Daarom is integriteit een belangrijke competentie. Je werkt direct samen met de directie en Management Assistent. Je bent daarom ook discreet en gericht op dienstverlening.

Toekomstige mogelijkheden

Deze functie als Office Manager is breed en leuk. Daarom is de functie interessant als je een brede interesse hebt en zelfstandig kan functioneren op meerdere terreinen. We verwachten dat je continu leert en jezelf verbetert in één van de deelgebieden. Bijvoorbeeld het onderhouden van contacten met klanten of meewerken aan de administratie.

Condities en voorwaarden bij deze functie Office Manager

We vragen:

  • Je bent student of hebt een MBO opleiding afgerond.
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed en bent ook vaardig in het Engels. Je schrijft foutloos Nederlands.
  • Je bent digitaal .vaardigvaardig en wil je verder verdiepen.
  • Informatie kan je snel verwerken en zoeken.
  • Je ben representatief, zelfstandig en professioneel.
  • Er is geen specifiek achtergrond nodig, maar wel een professionele houding en je denkt na bij wat je doet.

We bieden een marktconform salaris, inclusies variabele extra opties. Je werkt in een lerende omgeving, die gericht is op zelfontwikkeling en het verbeteren van onze prestaties.

We bieden:

  • Een goed salaris
  • 25 vakantiedagen
  • Laptop en mobiele telefoon
  • Moderne werkplek
  • Pensioenregeling
  • Winstdelingsregeling
  • Bonus op basis van prestaties
  • Doorgroeimogelijkheden

Ben je geïnteresseerd?

Hendrik-Ido-Ambacht ligt net onder Rotterdam. Je werkt vanuit ons moderne kantoor met eigen parkeergelegenheid. We bieden een uitdagende, zelfstandige functie. Je kan bij ons sneller groeien dan waar ook, omdat je daarvoor alle ruimte krijgt.

Stuur je curriculum vitae naar via . Je kan ons ook bellen voor vragen via 088 33 666 66. We kijken er naar uit je te ontmoeten.

Stel je vragen



Functie:secretaresse / office manager
Startdatum:22-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:8 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Patagonia Company via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Office Manager en Secretaresse Patagonia Company 22-10-2023

Bekijk ook andere vacatures