Vacature Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker in Barendrecht

Econocom Nederland B.V. logo

Econocom Nederland B.V. logoEconocom Nederland B.V. logo

Econocom Nederland B.V. logo

Barendrecht , Zuid-Holland , Nederland BIS|Econocom

Vacature details Solliciteren

Functieomschrijving

Ben jij een financieel onderlegde, enthousiaste, gedreven en collegiale aanpakker?

Dan hebben wij een hele leuke vacature op onze vestiging in Barendrecht voor je!


Wat ga je doen?


  • Je krijgt de zorg over het verwerken van de inkomende facturen vanaf ontvangst tot en met betaling
  • Jij zorgt er voor dat op het juiste moment de budgethouders de facturen fiatteren, dus je zal veel contact hebben met verschillende collega's en afdelingen binnen de organisatie
  • Ook zal je het eerste aanspreekpunt zijn voor onze leveranciers
  • Mocht er een herinnering binnen komen, aan jou de taak om deze te behandelen
  • Voorbereiden van nauwkeurige financiële overzichten
  • Voorbereiden van betalingen
  • Je zal een belangrijke schakel zijn bij de maandafsluitingen, dankzij jouw input kan de Finance Manager de maandresultaten analyseren en consolideren
  • Bewaken van financiële gegevens en signaleren van afwijkende financiële trends

Met wie werk je samen?

Samen met nog 4 andere knappe koppen, maak jij deel uit van onze Finance afdeling. Een leuke jonge afdeling die ervoor zorgt dat onze financiële administratie tot twee cijfers achter de komma klopt. Het team heeft bovendien alle kennis van de ondersteunende processen in huis en delen dit graag met jou. We bouwen aan een community van talent, zijn doeners, stropen concreet en daadkrachtig de mouwen op en gaan met duurzame ondernemersgeest het collectieve avontuur aan. Onze communicatielijnen zijn kort en de sfeer binnen het team is goed en informeel.


Vereisten

Wie ben jij

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau en relevante werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een goede Nederlandse en Engelse taalbeheersing.
  • Je bent accuraat en kan goed procesmatig werken.
  • Je vindt het leuk om in teamverband te werken, maar je kan ook goed zelfstandig werken.

Wat bieden we jou?

Je krijgt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Je gaat met een groep gedreven collega's werken, die al geruime tijd in het vak zitten en waarvan jij veel kan leren. Je krijgt de ruimte om jezelf te zijn en de tijd om jezelf verder te ontplooien. Samen ontdekken we waar jouw talenten liggen en hoe je die het beste kan inzetten.


Een veelzijdige baan met toekomstperspectief is op zich al een mooie beloning, maar we bieden je daarnaast ook het volgende aan;

  • Een aantrekkelijk marktconform salaris
  • Werken in een super modern pand, met een fijne vibe en van alle gemakken voorzien
  • Alle apparatuur die je nodig hebt voor jouw werk, zoals een laptop en goed ingerichte werkplekken
  • De flexibiliteit om thuis te werken
  • Deelname aan onze pensioenregeling
  • Onbeperkt toegang tot online trainingen via GoodHabitz
  • 25 vakantiedagen en dienstjaardagen
  • Een actieve personeelsvereniging
  • Deelname aan de fanatieke tafelvoetbalcompetities in de pauze
  • Elke vrijdagmiddag ontspannen tijdens de VrijMiBo
  • And last but not least … ontzettend leuke collega's!

Carrière maken?

Dat kan zeker bij ons en die groei heb je grotendeels ook zelf in handen. Als jij je als een kei op het gebeid van de genoemde werkzaamheden ontwikkelt, dan heb je de mogelijkheid om door te groeien naar Controller.


Over ons

Wij zijn BIS|Econocom; de internationale specialist in audiovisuele-, collaboration- & IT-oplossingen. We zijn onderdeel van de Econocom groep en dat is op zijn beurt een beursgenoteerde organisatie met wereldwijd 8.200 medewerkers die verspreid over 16 landen actief zijn.

Wij leveren de nieuwste technologie en digitale snufjes om bijvoorbeeld het hybride werken optimaal te laten verlopen. Ook richten we meeting rooms in waar alle ondersteunende techniek met één druk op de knop en zonder poespas werkt. Dat combineren we met inspirerende interieurinrichting. Daarom hebben we naast technische mensen ook interieurarchitecten in dienst. Zij maken originele en onderscheidende interieurontwerpen voor onze klanten.

Naast vergaderruimte- en kantoorinrichtingen zijn we ook actief in de evenementenbranche. Zo leveren wij alle benodigde audio- en videotechnologie, die de gasten van onze klanten een spectaculaire eventbeleving bezorgen.

Op onze kantoren in Barendrecht, Utrecht en Ridderkerk werken ca. 250 enthousiaste toekomstige collega's.


Neem dan gerust contact op met . Hij is bereikbaar via of via .

Solliciteren

Functie:financieel administratief medewerker
Startdatum:21-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Econocom Lease via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Financieel Administratief Medewerker Econocom Lease 21-02-2024

Bekijk ook andere vacatures