Vacature Medewerker Customer Service

Medewerker Customer Service in Barendrecht


Zie jij jezelf aan de slag gaan binnen onze organisatie die in de sector wordt beoordeeld als de nummer één logistiek dienstverlener met de beste reputatie? Vind jij klantgerichtheid, productleiderschap, excellente uitvoering en goed werkgeverschap belangrijk? En spreekt een dynamische 24-uurs organisatie die werkt met de nieuwste technologieën die de markt te bieden heeft (zoals mobiele apps en digitalisatie met big data) jou aan? Dan komt dat goed uit! We zijn op dit moment op zoek naar enthousiaste nieuwe mensen die ons helpen in het waar blijven maken van onze ambitie èn onze klantbeloften.
Hollander
Als dochteronderneming van The Greenery zijn wij met ons distributiecentrum gevestigd in Barendrecht. Met zo'n tweehonderd vaste collega's en een even zo grote poule uitzendkrachten verzorgen wij onder andere de complete versdistributie van alle Nederlandse PLUS-supermarkten. De enorme toestroom aan producten die wij dagelijks van ons leveranciersnetwerk ontvangen, controleren wij op kwaliteit, herverpakken we waar nodig en orderpicken we op klant-/winkelniveau om deze tot slot uit te leveren aan onze klanten. Dat doen wij op vaste, afgesproken tijden met, voor de producten, de langst mogelijke houdbaarheid en beste kwaliteit.

De functie

Als Medewerker Customer Service is je hoofdtaak het contact onderhouden met de diverse medewerkers van de PLUS winkels. Hier valt onder andere onder:

  • De afhandeling van telefonische meldingen;
  • De afhandeling van binnenkomende mail;
  • Een proactieve benadering richting onze klanten;
  • Administratieve werkzaamheden;
  • De monitoring van het logistieke proces (bijvoorbeeld juistheid/volledigheid levering);
  • Een proactieve benadering richting de ondernemers.

Team & Organisatie

De afdeling customer service valt onder de eindverantwoordelijkheid van de Senior Inkoper/Voorraadbeheer. Naast jou bestaat het team uit 4 medewerkers.

Voor wie is dit interessant?

  • Je bent ondernemend, stelt je open en proactief op richting de organisatie Plus en geeft verbeteringen aan waar je deze ziet. Je bent communicatief vaardig, kunt goed luisteren naar de klant, denkt in oplossingen en beschikt over een goed empathisch vermogen. Daarnaast ben je zelfstartend, stressbestendig, sociaal en vraagt door wanneer nodig. Verder verwachten wij:
  • MBO werk- en denkniveau;
  • 9 uur beschikbaar op zaterdag en tijdens schoolvakanties;
  • Een flexibele inzet;
  • Affiniteit met Retail/logistiek;
  • Kennis van Excel en Microsoft Office.

Wat bieden wij?

Zonder jou en jouw collega's kunnen we onze organisatie niet draaiende houden. Daarom zetten wij daar uitstekende arbeidsvoorwaarden tegenover. Wij bieden jou:

  • Iedere 4 weken een groot groente-/fruitpakket;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een dynamische werksfeer;
  • 26 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • FiscFree; leuke producten kopen met belastingvoordeel.

Bij The Greenery staan we voor Diversiteit & Inclusie. Ongeacht je leeftijd, geslacht, afkomst, seksuele geaardheid, religie, beperking of andere persoonlijke kenmerken, ben je welkom om te solliciteren bij The Greenery. We kijken er naar uit om te zien wat je kunt bijdragen aan ons team.


Naam contactpersoon:

Telefoon:

Waardeketen

The Greenery

Neem telefonisch contact op:



Functie:customer service medewerker
Startdatum:11-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:9 – 9

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met The Greenery via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Medewerker Customer Service The Greenery 11-01-2024

Bekijk ook andere vacatures