Vacature Event Coördinator

Event Coördinator in Ridderkerk

Event coördinator

  • Ridderkerk
  • Onbepaalde tijd
  • Kantoor
  • 32 uur p/w
  • €3.492 ~ €4.680 p/m
  • Voeg toe aan favorieten

Wil jij je schouders zetten onder de grote maatschappelijke opgaven van de komende jaren? Weet jij hoe je met aantrekkelijke evenementen en bijeenkomsten onze samenwerkingspartners inspireert en betrekt? Krijg jij energie van het bedenken en uitvoeren van een verrassend programma, het bijeenbrengen van mensen en het perfect regelen van bijeenkomsten? Dan zoeken wij jou als event coördinator in ons team Communicatie!

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige baan als event coördinator krijg je te maken met alle aspecten van evenementenproductie. Je bent van A tot Z betrokken bij het produceren van bijeenkomsten voor bestuurders, informatieavonden voor onze inwoners en netwerkbijeenkomsten voor partners, mede-overheden en collega's. Onze omgeving is divers en voortdurend in beweging en dat vertaal jij naar aantrekkelijke, inspirerende en innovatieve bijeenkomsten. Wie ook de doelgroep is, jij weet welke vorm, locatie en invulling van het programma het beste past bij het doel en de doelgroep.
Je ontwikkelt het meest passende concept en ondersteunt verzoeken van collega's op inhoudelijk en organisatorisch gebied samen met de collega's van onder andere facilitaire zaken. Je zorgt ervoor dat de productie zorgvuldig wordt voorbereid en zorgt voor een strakke uitvoering: van de voorbereiding en organisatie tot en met de aftermovie en de evaluatie.
Je werkzaamheden bestaan verder uit:

  • jaarplanning evenementen opstellen en beheren;
  • beleid externe evenementen opstellen en uitrollen;
  • werkwijze verder optimaliseren, zoals draaiboeken, uitnodigingen en evaluatie tevredenheid achterafvastlegging contacten en vorm van aftersales;
  • collega's adviseren over de beste invulling van een gewenst evenement;
  • aanspreekpunt voor leveranciers, opdrachtgevers en partners;
In al je werkzaamheden gaat het jou maar om één ding: inhoudelijk inspirerende (netwerk)- bijeenkomsten organiseren voor onze inwoners, gebiedspartners en collega's!

Over het team

Je komt te werken binnen de afdeling Klant en Communicatie. Hieronder vallen naast team Communicatie, waar je in komt te werken, ook de teams Dienstverlening en Stakeholdermanagement. De afdeling bestaat momenteel uit 30 professionals die contacten verzorgen met bestuurders, inwoners, stakeholders en bedrijven in of betrokken bij ons werkgebied.

Dit ben jij

Je bent energiek en hebt een warme en positieve persoonlijkheid. Je houdt van strak organiseren, doorpakken en heldere afspraken. Met jouw representatieve uitstraling en sterke persoonlijkheid krijg je dingen voor elkaar en maak je snel verbinding. Als geen ander zie jij kansen om het waterschapsbelang voor het voetlicht te brengen en ons imago te versterken. Je houdt van afwisseling, bent flexibel en deinst niet terug voor onregelmatige werktijden, kortom een echte organisator die geen uitdaging uit de weg gaat.
Verder heb je:

  • hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 2 jaar ervaring met een soortgelijke rol;
  • organisatorische capaciteiten en kun je zelfstandig werken;
  • rijbewijs B.

Dit bieden we jou

Jij komt te werken in een werkomgeving die volop in ontwikkeling is, een ontwikkeling waar je zelf een belangrijke bijdrage aan kan leveren. Een prettige werksfeer en een goede werk-privé balans vinden we belangrijk.
Daarnaast bieden wij:

  • een bruto maandsalaris tussen € 3.492,- en € 4.680,- op basis van een fulltime dienstverband. Het exacte salaris stemmen we af op de kennis en werkervaring die jij meebrengt;
  • om te beginnen een jaarcontract voor 32 uur per week en bij goed functioneren een vast contract;
  • een persoonlijk basis budget (PBB) van € 6.000,- zodat jij jezelf verder ontwikkelt;
  • een ruim individueel keuze budget (IKB) van 21% van het salaris. Dit mag je inzetten voor verschillende doelen zoals verlof, extra salaris of opleidingen;
  • en ook bieden we een reiskostenvergoeding en een flexibele pensioenregeling.

Hier ga je werken

Werken bij waterschap Hollandse Delta betekent dat je samen met je collega's onze maatschappelijke opgave realiseert. En wat is de opgave dan? Waterschap Hollandse Delta zorgt voor veilige dijken en voldoende (schoon) water. Met 750 kilometer dijken en duinen beschermen wij bijna een miljoen inwoners en bedrijven van Rotterdam (Zuid) tot Dordrecht en de Zuid-Hollandse eilanden tegen hoog water. Ook in tijden van droogte zorgen wij voor voldoende water om te leven, werken en recreëren. Wij onderhouden 1.600 kilometer wegen en fietspaden. Met 20 zuiveringsinstallaties maken wij al het rioolwater schoon. Zo stroomt het water fris en schoon weer in sloten en rivieren.

Enthousiast?

Ben jij dé Event coördinator die WSHD verder gaat helpen? Solliciteer dan direct! Je hoort zo snel mogelijk van ons. Wij hanteren geen sluitingsdatum voor deze vacature. Op het moment dat er zich geschikte kandidaten hebben aangemeld sluiten wij de publicaties.

Event coördinator



Functie:event coördinator
Startdatum:15-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3492 – 3492
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Waterschap Hollandse Delta via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Event Coördinator Waterschap Hollandse Delta 15-02-2024

Bekijk ook andere vacatures