Vacature Customer Service Medewerker (32-40 uur) Coolmark

Customer Service Medewerker (32-40 uur) Coolmark in Barendrecht

Introductie

Ben jij de verbinder tussen de interne collega's & de klant én ben je op zoek naar een rol waar je jezelf kunt ontwikkelen? Ga dan de uitdaging als Customer Service Medewerker voor 32, 36 óf 40 uur in de week aan bij Coolmark BV! Je schakelt met leveranciers, verwerkt orders én ondersteunt de verkoopafdeling. Kortom, een afwisselende rol waar administratieve, commerciële en klantgerichte taken samen komen.

Organisatie- en afdelingsomschrijving

Aan de slag bij Coolmark B.V., een technische groothandel waar zo'n 70 collega's werkzaam zijn. Het bedrijf is al ruim 50 jaar een groothandel en heeft een belangrijke rol in de distributie van technische componenten en systemen, zoals airconditioning, warmtepompen en koudetechniek. Veel producten worden bij toonaangevende (buitenlandse) producenten gebruikt. Een zeer klantgerichte instelling en uitstekende product- en toepassingskennis zijn toonaangevende kenmerken van Coolmark B.V. Daarnaast hechten ze grote waarde aan collegialiteit, is er veel aandacht voor individuele kennis & ontwikkeling en zijn er korte communicatielijnen.

Het bedrijf is continu aan het groeien. Daarom ga jij als Customer Service Medewerker het team voor 32, 36 of 40 uur in de week versterken. Je werkt samen met 8 andere Customer Service collega's en hebt veel contact met de afdeling verkoop binnendienst. Binnen het bedrijf heerst er een hands-on mentaliteit. Je komt daarnaast terecht in een informele werkomgeving waar hard werken en gezelligheid goed samengaat.

Zo zegt één van jouw Customer Service collega's het volgende over werken bij Coolmark B.V.: "Elke werkdag is anders, het enige wat elke dag hetzelfde is, is de gezelligheid onderling op de afdeling."

Wij mogen met Lincks Personal Recruitment het werving- & selectieproces voor Coolmark B.V. verzorgen.
Meer weten over wie wij zijn? www.lincks.nl!

Functie-informatie

De customer service afdeling is toe aan uitbreiding en zijn op zoek naar jou! Jij gaat als Customer Service Medewerker het team voor 32, 36 óf 40 uur in de week versterken. Je bent dé schakel tussen de interne afdelingen en de klant. Je zet de klant centraal in alles wat je doet en probeert de optimale service te bieden. Zo ben je altijd in contact met leveranciers, bewaak je de levertijden en communiceer je over de gang van zaken met de klanten. Indien nodig verwerk je de klachten en zorg je ervoor dat dit bij de juiste afdeling terecht komt. Ontbreekt er informatie in het systeem óf wijzigt er iets in de levering van de producten? Dan pak jij jouw verantwoordelijkheid en zorg je ervoor dat alle problemen opgelost worden. Met jouw klantgerichte en servicegerichte houding is dat natuurlijk geen probleem.

Daarnaast draag je uiteraard zorg voor een correcte afhandeling van alle verzoeken omtrent orderafhandeling, leveringen, klachten en after-sales activiteiten. Want de klant? Die staat bij jou op 1! Om ervoor te zorgen dat alles administratief op orde is ondersteun je jouw collega's van de afdeling verkoop binnen- en buitendienst met diverse administratieve werkzaamheden. Zo houd je je dagelijks bezig met orderinvoer, het navragen van kredietlimieten én de debiteurenadministratie.

Functie-eisen

Het is duidelijk dat bij jou als Customer Service Medewerker klanttevredenheid voorop staat. Jij zet dan ook graag dat extra stapje om de klant van de optimale service te laten genieten. Om dit voor elkaar te krijgen ben je betrokken met de klanten, stel je jezelf proactief op en ben je stressbestendig. Daarnaast ga je graag secuur te werk, want een complete en juiste administratie is van belang om goed up-to-date te blijven van de orders. Jij laat geen kansen aan je voorbij gaan, want met jouw commerciële karakter weet je precies in te spelen op de vraag van de klant. Jij zet dit vervolgens door naar jouw collega's om er samen voor te zorgen dat de beste sales behaald worden! Verder breng jij het volgende met je mee:

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding in een commerciële of administratieve richting;
  • Enige ervaring in een soortgelijke rol. Heb je relevante stage-ervaring? Ook dan nodigen we je uiteraard graag uit voor een kopje koffie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Heb jij al ervaring in een technische omgeving? Dan worden we daar erg blij van;
  • Je woont in de regio Barendrecht.

Aanbod

Als Customer Service Medewerker ga je aan de slag binnen een gedreven en enthousiast team. Bij Coolmark B.V. wordt veel waarde gehecht aan jouw ontwikkeling. Daarom zijn er ook volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door het volgen van verschillende opleidingen en cursussen. Uiteraard is dit lang niet alles, want jouw harde werk wordt ook nog beloond met:

  • Een bruto maandsalaris tussen de €2000 en €3000, natuurlijk afhankelijk van de kennis en ervaring die je meebrengt;
  • 25 vakantiedagen en 12 ADV dagen;
  • Uitstekende aanvullende voorwaarden zoals een premievrij pensioen, 8% vakantiegeld, een 13e maand én een winstdelingsregeling;
  • Leuke bedrijfs- en teamuitjes die met regelmaat worden georganiseerd;
  • Voor 40 uur in de week aan de slag met innovatieve en duurzame producten binnen een open en dynamische werkomgeving!


Functie:Customer Service Medewerker (32-40 uur) Coolmark
Startdatum:17-10-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2000 – 3000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Coolmark via info@lincks.nl of 31628340005. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Customer Service Medewerker (32-40 uur) Coolmark Coolmark 17-10-2023

Bekijk ook andere vacatures