Wegens een toename in werkzaamheden en een ouderschapsverlof van een teamlid, is onze klant op zoek naar een tijdelijke Administratief Logistiek Medewerker (minimaal 6 maanden). Deze rol is cruciaal voor het ondersteunen van de afdeling en het bieden van tijdelijke verlichting in een dynamische werkomgeving.
Wat hebben we jou te bieden?
Voor wie ga je aan de slag?
Onze opdrachtgever is een internationale organisatie die actief is op het gebied van intern transport. Ze leveren o.a. vorkheftrucks en platformwagens en ook alle onderdelen hiervan. De producten zijn krachtig, nauwkeurig, ergonomisch, compact, veilig en milieuvriendelijk. Voor de afdeling ‘Parts’ zoeken we een nieuwe tijdelijke medewerker.
Je droombaan?
Wat zijn onze wensen en waar ligt jouw talent?
Solliciteren
Om te solliciteren kun je mailen naar mp@smart-flex.nl. Voor vragen kun je ook contact opnemen met 010 – 212 62 85. Of bel even met Marisa Poel op 06 - 42997193. We kijken uit naar jouw sollicitatie!
Functie: | Administratief Logistiek Medewerker |
Startdatum: | 06-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 2700 – 3700 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Smart Flex BV via info@smart-flex.nl of 31642997193. Of bezoek hun website https://smart-flex.nl/.
Deel de vacature:
Redactie Ridderkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Ridderkerk via Ridderkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Ridderkerkkrant.nl.
© Ridderkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.