Vacature Servicedesk Medewerker

Servicedesk Medewerker in Barendrecht

Ben je klantvriendelijk, communicatief sterk en ga je graag probleemoplossend te werk? Dat is deze uitdagende en inspirerende baan van Servicedesk Medewerker iets voor jou! Jij wordt het eerste aanspreekpunt samen met een andere collega op de helpdesk van een technische organisatie in Barendrecht. Plezier staat voorop bij jouw nieuwe werkgever en jouw collega's dagen je graag uit voor een poolwedstrijd.

Jouw nieuwe werkgever!

Jouw nieuwe werkgever is actief in de professionele beveiligingssystemen. Zij onderscheiden zich door de chique uitstraling van hun producten. Het bedrijf hecht veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling en het tonen van initiatief vanuit hun medewerkers. Het moderne & open kantoor in Barendrecht met flexplekken is multifunctioneel én gezellig. Ze hebben een eigen café/restaurant met pooltafel en een prachtig dakterras waar in de zomer gebarbecued wordt. Samenwerken en plezier staan centraal! Ze werken hard en gaan voor resultaat. Tussendoor is er ook ruimte voor een poolwedstrijd, het eten van vers fruit in het bedrijfsrestaurant en op vrijdag een borrel om de week af te sluiten.

Als Servicedesk Medewerker ga je voor 32 of 40 uur per week, voor een periode van ongeveer 6 maanden, aan de slag en krijg je te maken met klanten uit verschillende soorten branches, zoals banken, verzekeraars en de industriële sector. Samen met een andere eerstelijns collega ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van alle inkomende service verzoeken. Met complexe vragen kun je terecht bij jouw tweede- en derdelijns collega's van de afdeling servicedesk. 

Wij mogen met Lincks Personal Recruitment het werving- & selectieproces voor deze vacature verzorgen.
Meer weten over wie wij zijn? www.lincks.nl!

Wat ga je doen?

Snel kunnen schakelen is van groot belang in deze uitdagende baan van Servicedesk Medewerker. Jij bent immers het eerste telefonische aanspreekpunt voor de klant en het leveren van een goede service staat voorop. Dagelijks houd jij je bezig met het aannemen, uitvragen en verwerken van gegevens én registreer je inkomende serviceverzoeken. Daarnaast bewaak je de voortang van meldingen en zet je complexe vraagstukken door naar jouw tweede- en derdelijns collega's. Verder ben jij verantwoordelijk voor:

  • Afhandelen van vragen en verzoeken rondom één van de belangrijkste diensten;
  • Aanmaken, verwerken en versturen van toegangspassen;
  • Administratief verwerken van alle gegevens en documentatie.

Wat breng je mee?

Als Servicedesk Medewerker ben je klantvriendelijk en zet jij graag een stap extra om een glimlach op het gezicht van de klant te toveren. Daarnaast ben je communicatief sterk, werk je nauwkeurig en kun je goed zelfstandig werken. Uiteraard ben je niet bang om de telefoon op te nemen en los je problemen, waar mogelijk, direct op voor de klant. Verder herken jij je in het volgende profiel:

  • Mbo+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke baan;
  • Bekend met Microsoft SQL is mooi meegenomen;
  • Heb je kennis van beveiligingstechnologieën? Dan worden wij hier blij van!

Wat bieden we jou?

Aan de slag als Servicedesk Medewerker op het moderne en open ingerichte kantoor in Barendrecht! Het kantoor heeft diverse flexplekken en is multifunctioneel ingericht. Naast hard werken staat gezelligheid ook voorop bij deze organisatie. Zo is er zelfs een eigen restaurant/café met een pooltafel waar jij samen met de collega's het weekend inluidt. Jij krijgt alle gelegenheid om het beste uit jezelf te halen. Daarom wordt ondernemerschap en lef juist aangemoedigd door het bedrijf. Daarnaast heerst er geen hiërarchische cultuur, want jullie doen het écht samen. Verder bieden we jou nog meer?

  • Een mooi bruto maandsalaris tussen de €2500 en €3100, afhankelijk van de kennis en ervaring die je meebrengt;  
  • 28 vakantiedagen & de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen;
  • Goede pensioenregeling;
  • De mogelijkheid om na een goed inwerktraject op fulltime basis 1 of 2 dagen in de week vanuit huis te werken;
  • Dagelijks vers fruit, gezellige vrijdagmiddagborrels en personeelsuitjes;
  • Een uitdagende, inspirerende omgeving met voldoende ontwikkelmogelijkheden.

Je gaat ongeveer de eerste 6 maanden aan de slag via Lincks! Bij ons kun je uiteraard rekenen op:

  • 12 vakantiedagen over 6 maanden;
  • Een goed geregeld pensioen;
  • Reiskostenvergoeding.


Functie:Medewerker servicedesk
Startdatum:29-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3100
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Lincks Personal Recruitment via info@lincks.nl of 31628340005. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Servicedesk Medewerker Lincks Personal Recruitment 29-01-2024

Bekijk ook andere vacatures