Zelfs na de verkoop van auto’s staan onze klanten versteld van de extra service die wij leveren voor de After Sales. Is het jouw kracht om deze extra service te verlenen aan onze klanten? Dan zijn we bij Amega op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Jij zorgt ervoor dat je de perfecte telefonische service verleent aan onze klanten. Hoe ga je dat doen? Jij zult het eerste telefonische aanspreekpunt zijn voor onze After Sales klanten. Je zult deze klant zo goed mogelijk adviseren over de onderhoud-en reparatiewerkzaamheden van de auto. Wanneer je de klant hebt geadviseerd zul je de werkplaatsafspraak inplannen om de afspraak vervolgens administratief voor te bereiden. De door jou voorbereide administratie wordt door jouw collega Service Adviseurs gebruikt zodra de klant de auto komt brengen. In deze functie ben je het aanspreekpunt voor alle Amega bedrijven en zul je leren werken met de verschillende (dealer)managementsystemen.
Ben jij de nieuwe collega die wij zoeken?
Natuurlijk hoeven we je niet te vertellen dat je klantvriendelijk bent met een servicegerichte instelling! Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend en weet klanten telefonisch goed te woord te staan. Wil je van deze functie echt een succes maken? Dan vragen wij ook:
Wat kan je van ons verwachten?
Binnen ons bedrijf kom je te werken in een enthousiast en collegiaal team. Naast een serieuze werkhouding vinden wij de sfeer erg belangrijk. Werken moet tenslotte leuk zijn! Als je bent aangenomen zul je deelnemen aan ons introductieprogramma ‘Ik werk bij Amega’ met andere nieuwe collega’s, zo voel jij je snel thuis binnen onze organisatie!
Daarnaast kun je bij ons natuurlijk rekenen op:
Word deel van ons enthousiaste team!
Is deze functie jou op het lijf geschreven? Wil je eerst nog meer weten voordat je bij ons solliciteert? Neem dan contact op met Laura Boersma via 078-6322211 of bekijk onze website. Wij geven graag antwoord op jouw vragen en hopen dat wij je snel mogen ontmoeten!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Functie: | Informatieverstrekkers |
Startdatum: | 06-06-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 24 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Ridderkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Ridderkerk via Ridderkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Ridderkerkkrant.nl.
© Ridderkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.