Vacature Senior ICT Helpdesk Medewerker

Senior ICT Helpdesk Medewerker in Hendrik-Ido-Ambacht

Hendrik-Ido-Ambacht

  • Veel vrijheid bij ICT-vraagstukken

  • Technisch uitdagend, maar ook menselijk

  • Top voorwaarden

Ja, ik heb interesse Stuur vacature naar je e-mail

Hendrik-Ido-Ambacht

Als ervaren ICT'er sta jij in je kracht als je klanten écht kunt helpen en technisch wordt uitgedaagd. Het liefst bij een organisatie waar jij het vertrouwen krijgt om een vraagstuk van A tot Z op te lossen. Uiteraard wel in een team waar iedereen elkaar helpt en een familiaire sfeer voorop staat. Ontdek 'Great Place to Work' Fourtop ICT en word Senior ICT helpdesk medewerker!

Ja, ik heb interesse Stuur vacature naar je e-mail

Dit zijn de voordelen voor jou

  • Je krijgt veel bevoegdheid; o.a. toegang tot datacenters, portalen en je kunt policies aanmaken/aanpassen. Dit geeft vrijheid om volledig in een vraagstuk te duiken.

  • Je werkt regelmatig on-site en ervaart direct de positieve impact van jouw inzet.

  • De uiteenlopende klanten -van danstheater tot accountantskantoor- en brede dienstverlening maken jouw werk enorm divers.

  • Jouw ontwikkeling wordt gestimuleerd door studiedagen, studiebudget en certificeringen.

  • Een open sfeer waar iedereen elkaar helpt en je bij de directeur binnen kunt lopen.

  • Je werkt bij een gecertificeerd 'Great Place to Work' waar medewerkers hun werkplek met een 9.1 beoordelen.

Wat ga je doen

Je bent het aanspreekpunt van klanten bij ICT-vraagstukken. Samen met vijf collega's beheer je systemen, onderzoek je de materie en voer je aanpassingen door. Door de brede dienstverlening - van Cloud oplossingen tot VoIP telefonie- kom je alles tegen. Met creativiteit kom jij met oplossingen waar niemand aan had gedacht.

Een aantal malen per jaar heb je een 24/7-standby weekdienst, waarvoor je een uitstekende toeslag ontvangt. Daarnaast is er alle ruimte om nieuwe ideeën te delen en mee te denken over verbeteringen binnen Fourtop.

Dit is wat we je bieden

  • Salaris tot € 4.500,- op basis van 40 uur

  • Direct een jaarcontract met de intentie tot vast (32-40 uur)

  • Een laptop, telefoon en reiskostenvergoeding

  • In overleg thuiswerken

  • Participatieregeling voor aandelen

  • Winstbonus

  • 24 vakantiedagen en mogelijkheden om bij te sparen

  • Opleidingsmogelijkheden afgestemd op je behoeftes (bijv. certificeringen)

  • Doorgroeimogelijkheden naar teamleider of andere afdelingen (projecten, cloud & beheer)

Dit breng je mee

Een mbo-opleiding in de ICT en minimaal 5 jaar servicedesk-ervaring. Je hebt goede kennis van Microsoft 365, Microsoft-server, Desktopproducten en ITIL-processen. Een pré is de basiscertificering MD100, MD101 en ITIL.

Je bent een echte techneut maar ook klantgericht. Daarnaast spreek je vloeiend Nederlands en beheers je de Engelse taal goed. Tot slot is een rijbewijs vereist.



Functie:ict helpdeskmedewerker
Startdatum:27-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4500 – 4500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met FourTOP ICT via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Senior ICT Helpdesk Medewerker FourTOP ICT 27-02-2024

Bekijk ook andere vacatures