Vacature Senior Buitengewoon Opsporingsambtenaar (Senior BOA

Senior Buitengewoon Opsporingsambtenaar (Senior BOA in Barendrecht

Senior Buitengewoon Opsporingsambtenaar (Senior BOA)

Veiligheid

Barendrecht is een dynamische gemeente met een diverse bevolking en een bruisend gemeenschapsleven. We zijn vastbesloten om onze stad veilig en leefbaar te houden voor al onze inwoners. Als Senior BOA speel je een cruciale rol in het handhaven van wet- en regelgeving en draag je bij aan de veiligheid en leefbaarheid van onze gemeente.

Voor het team zoeken per 1 januari 2024 een Senior Buitengewoon Opsporingsambtenaar (Senior BOA).

Vragen?

Neem contact op met ()

Wat ga je doen?

Barendrecht is een dynamische gemeente met een diverse bevolking en een bruisend gemeenschapsleven. We zijn vastbesloten om onze stad veilig en leefbaar te houden voor al onze inwoners. Als senior BOA speel je een cruciale rol in het handhaven van wet- en regelgeving en draag je bij aan de veiligheid en leefbaarheid van onze gemeente.

Jouw rol:

Als senior BOA ben je het eerste aanspreekpunt voor het BOA team. Je start de dag met een briefing, waarin je onder andere de wijkaandachtspunten bespreekt. Je bent op de hoogte van bijzonderheden en zorgt dat het team hierop voorbereid is. Bij ziekmeldingen kijk jij wat dit betekent voor de komende dagen, waar nodig stem je af met je teammanager. Als senior BOA ga je ook zelf de straat op, ondersteunt collega's bij (bijzondere) situaties en durft beslissingen te nemen. Je bent serieus en tegelijkertijd zorg je met je collega's voor het nodige plezier en humor op de werkvloer. Je komt zeker nog niet in een gespreid bedje, want het is een team in opbouw, maar juist dat geeft ruimte voor creativiteit. En goed om te weten dat je er niet alleen voor staat want naast je collega's, heb je je teammanager als sparringpartner.

Je hebt de volgende verantwoordelijkheden:

  • Coördineren en operationeel aansturen: Je bent het eerste aanspreekpunt voor het BOA team. Je geeft briefings, verdeelt de (dag)taken, bewaakt de kwaliteit en geeft (on)gevraagd advies aan je teammanager. Je bent de belangrijkste schakel voor de teammanager en andersom. Je informeert en adviseert je teammanager dan ook (on)gevraagd.
  • Bijdrage leveren aan wet- en regelgeving: Je levert vanuit je ervaring en input van het team een bijdrage aan nieuwe en bestaande lokale wet- en regelgeving bv een wijziging van de Algemene plaatselijke verordening of de Afvalstoffenverordening.
  • Samenwerking: Je bevordert de samenwerking en onderhoudt daarvoor contacten met interne en externe partners, waaronder de collega's van het Klantcontactcentrum (KCC), maar ook Openbaar Ministerie (OM) en politie. Ook neem je deel aan interne en externe operationele overleggen. Samen staan we tenslotte sterk!

Het team bestaat uit collega's die werkzaam zijn als BOA's (generalisten en specialismen), vergunningverleners op het gebied van APV en Bijzondere wetten, een juridisch adviseur en de Openbare orde en veiligheid adviseurs. Ons werkterrein is breed, van het behandelen van vergunningsaanvragen tot het handhaven van de leefbaarheid en veiligheid. We bestrijden overlast zowel preventief als reactief.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • De functie is ingedeeld in schaal 8 volgens de CAO Gemeenten. Afhankelijk van ervaring word je ingeschaald tussen € 3.014,- en € 4.244,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek;
  • Een toelage onregelmatige dienst (TOD);
  • Een individueel keuzebudget (17.05% van het bruto jaarsalaris);
  • Deelname aan de ABP-pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer/ thuiswerkvergoeding;
  • Een ouderschapsverlofregeling.

Dit bieden wij naast je salaris

  • 17,05% keuzebudget meer informatie17,05% keuzebudget bovenop je salaris in te zetten voor aanschaf extra vakantiedagen, sportschoolcontributie, extra salaris, fietsvergoeding of reiskostenuitruil.
  • OV-Mobiliteitskaart
  • Optimale werkfaciliteiten
  • Goede ABP Pensioenregeling
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Diverse kosteloze opleidingen

Werken voor Barendrecht

Barendrecht is een prachtige gemeente met bijna 50.000 inwoners en een dynamisch verenigings- en ondernemersklimaat. Onze positie tussen stad en groen voelt soms dorps aan, maar dan wel met stadse kwaliteiten en voorzieningen 'dicht bij huis'. Met optimale verbindingen via tram, trein, fiets en auto ligt de wereld aan onze voeten. We zijn terecht trots op Barendrecht en beseffen dat we hard moeten werken om nog verdere stappen te maken. Ga jij met ons die uitdagingen aan?

Barendrecht als werkgever

We werken aan een nieuwe organisatie in onze gemeente Barendrecht, deze start op 1 januari 2024. We worden weer zelfstandig werkgever voor ongeveer 300 collega's die werken aan beleid en uitvoering van bijvoorbeeld veiligheid, bestuur, buitenruimte en leefomgeving. Hier zijn we bepalend voor een florerend werelddorp in een groene omgeving. We zoeken mensen die hier graag hun schouders onder zetten, want samen kunnen we onze uitdagingen omzetten in oplossingen en projecten.
Met andere gemeenten blijven we ook na 1 januari 2024 ondersteund worden op het gebied van bedrijfsvoering zoals Finance, HRM en automatisering door de BAR-organisatie.

Gaan we samen bouwen aan de toekomst in Barendrecht?

In Barendrecht wachten we niet af, we gáán er op af. We zien de toekomst vrolijk en vriendelijk tegemoet. We kennen de kwaliteiten van ons werelddorp, we zien alle dynamiek en dat geeft de energie om inderdaad aan te pakken. En door te pakken. In Barendrecht kunnen we snel schakelen en lossen de zaken op. Liefst met jou. Want als jij graag iets betekent voor omgevingen, mensen of allebei: dan hebben we jou nodig!

Wat vragen wij van je?

  • Relevante ervaring met coördineren en operationeel aansturen;
  • Mbo 3 werk- en denkniveau;
  • Een afgeronde HTV-opleiding is een pre;
  • Een geldig BOA getuigschrift;
  • Een RTGB certificaat of je bent bereid dit te halen;
  • Een geldig rijbewijs B;
  • Werkervaring als BOA domein 1;
  • Fysiek in goede conditie;
  • Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands;
  • Flexibel inzetbaar, overdag, 's avonds, zon- en feestdagen en in de weekenden;
  • Ervaring met Word en Excel.

Onze arbeidsvoorwaarden

Als je kiest voor werken bij onze gemeente dan is dat niet voor niets. We bieden een mooi basissalaris en ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.

Ben jij onze nieuwe aanwinst?

Laat ons dan z.s.m. weten waarom jij onze nieuwe collega moet worden!

Voor deze vacature hanteren we geen sluitingsdatum. De vacature staat open tot het moment dat wij een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Momenteel hanteren we een aangepast sollicitatieproces vanwege het grote aantal openstaande vacatures.
Omdat we het belangrijk vinden om kandidaten zoveel mogelijk persoonlijk te spreken, hebben we elke week een vaste selectiedag op woensdagochtend. De gespreksronde zal ongeveer 2 uur duren.

Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact opnemen met Recruitment via



Functie:buitengewoon opsporingsambtenaar boa
Startdatum:31-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3014 – 4244
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting BaRENdrecht via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Senior Buitengewoon Opsporingsambtenaar (Senior BOA Stichting BaRENdrecht 31-12-2023

Bekijk ook andere vacatures