Vacature Mediamanager

Mediamanager in Krimpen aan den Ijssel

Neem dan gerust contact met ons op!

Telefoon +31 180 515444 (08:45 - 17:30)

    • Onze collecties bekijken.

      Verfijnde verstelbaarheid, ongeëvenaarde souplesse, elegant ontwerp.

      Een bekroond ontwerp met toekomstbestendige flexibiliteit.

  • Support
    • Service & reparatie

    • Vragen?
      Neem dan gerust contact met ons op!

      Telefoon +31 180 515444 (08:45 - 17:30)

(m/v), 32-40 uur per week


Ben jij een enthousiaste, gemotiveerde en vooral ook creatieve professional die graag een belangrijke rol wil spelen in ons marketingteam van een internationaal bedrijf? Zoek dan niet verder! Dataflex, een gecertificeerd B Corp-bedrijf en ISO-gecertificeerd, is op zoek naar een (Junior) Mediamanager om ons marketingteam te versterken. We zijn niet alleen trots op onze innovatieve producten, maar ook op onze inzet op het gebied van duurzaamheid.
Als Mediamanager bij Dataflex speel je een cruciale rol in de lancering en presentatie van onze producten, online en offline.

Functieomschrijving:

Als Mediamanager bij Dataflex ben je de drijvende kracht in ons marketingteam. Je ondersteunt in het beheer van de website, werkt aan materialen voor productintroducties, bent actief betrokken bij de planning en organisatie van (inter)nationale beurzen, en voert campagnes uit. Van conceptontwikkeling tot praktische uitvoering, je bent betrokken bij elke fase, je zorgt voor copy op de website en voor alles rondom de nieuwste social mediacampagne. Deze dynamische rol biedt de perfecte omgeving om te leren en te groeien. Je rapporteert aan de . Als hands-on Mediamanager breng je niet alleen creatieve ideeën tot leven, zoals het team verrassen met mogelijkheden binnen de nieuwste Ai tools, maar ben je ook actief betrokken bij de concrete realisatie van diverse mediaprojecten.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Plannen, coördineren en uitvoeren van mediaprojecten binnen het team.
  • Bedenken en opstellen van productdocumentatie en verkoopondersteunende materialen, zoals product sheets, fotografie en bijvoorbeeld banners voor op de website.
  • Het beheren en inzetten van de mediaproducten, zoals fotografie en video.
  • In samenwerking met de E-commerce manager analyses maken van mediacampagnes met als doel het verbeteren van de ROI.
  • Bijdragen aan de organisatie en uitvoering van internationale beurzen waarbij samenwerking met salescollega's essentieel is.
  • Initiëren en uitrollen van social mediacampagnes.
  • Actieve rol in het dagelijkse beheer van de Dataflex-website.
  • Breed inzetbaar zijn binnen het marketingteam wanneer nodig, je hebt een brede interesse in marketing.

Jouw profiel:

  • Je hebt een MBO-opleiding afgerond in Mediamanagement of een vergelijkbare (marketing gerelateerde) opleiding.
  • Werkervaring is een pré, maar er is altijd plek voor een ambitieuze starter!
  • Uitstekende kennis van Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop. Premiere en After Effects is een pré.
  • Ervaring met marketing- projectmanagementtools zoals Mailchimp, Survey Monkey en Basecamp.
  • Sterke contentcreatie- en contentbeheervaardigheden.
  • Creatief, ondernemend en in staat om innovatieve ideeën te genereren.
  • Goede communicatieve vaardigheden en teamspeler.
  • In staat om onder druk te werken en deadlines te halen.

Competenties

  • Creatief - tijdens de videoshoot ben je creatief in het bedenken van de juiste shots die we kunnen gebruiken in een nieuwe social mediacampagne.
  • Hands-on - om de beursstand er perfect uit te laten zien heb jij er geen moeite mee om net voor de opening nog even alle producten schoon te maken en af te stellen.
  • Stressbestendig - een creatief, briljant maar.. last minute idee voor een social media post kan even wat stress veroorzaken. Je moet met Photoshop de foto toch nog even snel bewerken. Maar dat een collega toch nog met een goed idee komt weet je op waarde te schatten!
  • Accuraat - je bent zorgvuldig controleren en verifiëren van alle advertentiematerialen voordat ze worden gepubliceerd, om ervoor te zorgen dat ze nauwkeurig zijn en perfect aansluiten bij de doelstellingen van de campagne.
  • Gestructureerd - voor het plannen van de mediacampagne voor de lancering van ons nieuwste product ga jij gestructureerd aan het werk door alles netjes in Basecamp (onze planningstool) te plannen.

Vandaag de dag ontvangen we veel lof voor zowel onze klantgerichte aanpak als onze opvallende ontwerpen. We zijn niet alleen ISO-gecertificeerd, maar ook B Corp gecertificeerd: we werken zeer actief aan verduurzaming, zijn als eerste in onze markt CO2 neutraal en zijn dagelijks bezig met het verlagen van onze impact op het milieu. Daarnaast hebben we een aantal ontwerpprijzen gewonnen, waaronder de prestigieuze Red Dot Design Award en de iF Award.




Functie:mediamanager
Startdatum:27-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Dataflex Benelux via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Mediamanager Dataflex Benelux 27-02-2024

Bekijk ook andere vacatures