Functieomschrijving
Ben jij goed in dingen nauwkeurig noteren? Kan jij goed overweg met de computer? Zie jij snel het overzicht wanneer er veel aan de hand is? En kan jij makkelijk contact leggen om meer informatie te krijgen? Dan is medewerker HR adminisitratie wel iets voor jou!
Zie jij je hierin? lees dan snel verder en solliciteer!
Wat bieden wij jouAls medewerker HR administratie ben je met veel verschillende processen bezig. Deze handel je nauwkeurig af en je weet goed welke de prioriteit nemen. De administratie doe je op de computer en je belt veel om informatie te vergaren. Je kan ook goed samenwerken in een klein team en samen een mooie planning maken.
Ook voldoe je aan de volgende eisen:
Binnen het Onboardingsloket zorg je voor de indiensttredingsadministratie van alle DJI-locaties. Dit zijn veel administratieve en beheersmatige werkzaamheden, zoals aanvraagprocessen, opstellen overeenkomsten en onderhoud je contacten met nieuwe medewerkers en hun leidinggevenden. Je bent de spin in het web en zorg je voor de juistheid van gegevensverwerking in geautomatiseerde systemen en ondersteun je DJI bij de naleving van termijnen in administratieve processen.
Waar ga je werkenDJI is niet alleen verantwoordelijk voor het uitvoeren van vrijheidsstraffen en vrijheidsbenemende maatregelen, maar ook voor de dagelijkse zorg van mensen die dit ondergaan. Dat zijn er jaarlijks meer dan 47.000. We bieden hun de kans om een maatschappelijk aanvaardbaar bestaan op te bouwen. Dat doen we met ruim 16.000 collega’s in gevangenissen, justitiële jeugdinrichtingen, forensisch psychiatrische centra, detentiecentra en diverse landelijke diensten. Daarnaast koopt DJI bij particuliere instellingen zorg in voor de uitvoering van strafrechtelijke maatregelen, zoals tbs. Met 38 locaties verspreid over het land is DJI één van de grootste organisaties van Nederland. Het is veelzijdig en boeiend werk. In alle gevallen houden we ons bezig met zaken die direct van invloed zijn op het dagelijks leven. Dat maakt werken voor DJI zo bijzonder. Want recht raakt mensen.
SollicitatieBen jij ook helemaal enthousiast geworden? Solliciteer dan snel met je CV en motivatiebrief!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!
Functie: | administratief medewerker persoonsgegevens |
Startdatum: | 11-03-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3529 – 3529 |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via dji@tempo-team.nl of 038 - 4583005. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Ridderkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Ridderkerk via Ridderkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Ridderkerkkrant.nl.
© Ridderkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.