Vacature Medewerker Bedrijfsbureau

Medewerker Bedrijfsbureau in Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

De opdrachtgever richt zich op het verkrijgen van waarde uit afval. Zij streven ernaar het meest toonaangevende waste-to-productbedrijf te zijn door bij te dragen aan een duurzame samenleving voor onze belangrijkste stakeholders: klanten, medewerkers, lokale gemeenschappen en onze aandeelhouders.

Wat bedoelen ze met waste-to-product? Bij de opdrachtgever richten ze zich exclusief op het verkrijgen van waarde uit afval in plaats van het verbranden of storten van afval. Van de 14 miljoen ton afval die we jaarlijks verwerken, wordt 89% gerecycled of gebruikt voor energieherwinning. Daarop willen zij verder bouwen. Zij geloven dat deze unieke aanpak van waste-to-product aansluit bij sociale en regelgevende ontwikkelingen. De aanpak biedt tevens de meest kapitaal-efficiënte oplossing voor een effectief recycling- en afvalbeheer.

Jouw werkplaats is gevestigd in Rotterdam, maar het kan zijn dat je ook op een andere locatie (Elders in Rotterdam of in Vlaardingen) wordt ingezet. Er is gratis parkeermogelijkheid en is makkelijk te bereiken met het OV. 

Functieomschrijving

Als Administratief Medewerker ben jij de held(in) van het bedrijf! Jij zorgt namelijk voor de administratieve afhandeling van het wegen van de wagens tot orderafwikkeling en eindcontrole voor facturatie. Het is een veelzijdige functie, de ene dag werk je op de afdeling van de weegbrug en de andere dag werk je op kantoor.Op de afdeling van de weegbrug ben je verantwoordelijk voor het controleren van bonnen, het invoeren van gegevens, het wijzigen van afvalsoort en de correcte invoering van de weeggegevens. Jij staat hier dus direct in contact met de chauffeurs van vrachtwagens die hun afval komen brengen. Deze communicatie gaat je gemakkelijk af, want jij bent van nature een sociale collega, je hebt een positieve instelling en groot empathisch vermogen.

Op kantoor ben jij verantwoordelijk voor het invoeren en controleren van (rit)gegevens en chauffeursbonnen. Je bewaakt de tijdige aanlevering van de gegevens door de afdeling Operations voor de maandafsluiting. Je registreert, controleert en corrigeert gegevens uit het operationele proces zoals de uren per klant, gewicht ingezameld en afgevoerd afval, ledigingsbonnen, gegevens uit de boardcomputer en van de weegbrug. Je completeert en archiveert bonnen en ritgegevens. Je bent in staat om foutmeldingen te signaleren en daarop gericht actie te ondernemen en in de systemen te verwerken. Geen probleem, want jij staat stevig in je schoenen en bent opgewassen tegen een stootje.

Het doel van de functie is het uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden om te komen tot een juiste, tijdige, volledige en sluitende operationele administratie zodat uiteindelijk de juiste en volledige facturatie kan worden ingezet naar (interne)klanten. Door jouw klantvriendelijke instelling kan jij goed communiceren met alle lagen en afdelingen binnen de organisatie. Want jouw werk is een hele belangrijke schakel van het bedrijf. Het is dus zeer belangrijk dat jij nauwkeurig te werk gaat, goed overzicht kunt bewaren en een hands-on mentaliteit hebt.

Voor deze functie ben je minimaal 32 uur en bij voorkeur per direct beschikbaar.

Functie-eisen
  • Mbo 4 werk- en denkniveau;
  • Je bent in bezit van een rijbewijs B en een auto en kan daarmee flexibel in reizen;
  • Je hebt kennis van en ervaring met MS Office programma’s en geautomatiseerde systemen;
  • Ervaring/kennis van afval of transportbranche/logistieke sector en administratieve werkzaamheden is een pré.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een brutosalaris tussen de €2521 - €3068 bruto per maand op basis van relevante ervaring;
  • Minimaal 27,5 vakantiedagen;
  • Reiskosten vergoeding van € 0,21/km;
  • Een goede pensioen regeling;
  • 1001 Online trainingen: van Agile Managen, Social Media Marketing tot Business English, waarbij je zelf kan bepalen wanneer, wat en hoe je leert;
  • Een leuk team en collega’s die dagelijks een bijdrage leveren aan de duurzame wereld;
  • Een baan met veel ruimte en afwisseling in je werkzaamheden;
  • Groeiend bedrijf waar jij jezelf kunt ontwikkelen en doorgroeien.


Functie:medewerker bedrijfsbureau logistiek
Startdatum:29-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3068 – 3068
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via l.jhingoer@werk.olympia.nl of Laxmi Jhingoer. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Medewerker Bedrijfsbureau Olympia 29-01-2024

Bekijk ook andere vacatures