Vacature Klantmanager Werk

Klantmanager Werk in Barendrecht

  • Redactie Hendrik-Ido-Ambacht
  • 14-12-2023

Klantmanager Werk in Ridderkerk

Klantmanager werk

Wil jij jouw talenten inzetten voor een gemeente die altijd in beweging is? Houd jij van vrijheid én verantwoordelijkheid? Dan hebben wij een mooie kans voor jou!

Voor het team Particpatie zoeken wij per 1 januari 2024 een Klantmanager Werk.

€3.167,- en €4.537,- (Schaal 9)

Vragen?

Neem contact op met

06-11628

Wat ga je doen?

Ben jij een ervaren professional die gedreven is om het verschil te maken voor onze klanten? Heb je een scherp oog voor de belangen van de klant en ben je goed op de hoogte van de Participatiewet. Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als klantmanager verzorg je de begeleiding en bemiddeling van cliënten die een uitkering ontvangen in het kader van de Participatiewet. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van een eigen caseload. Daarbij onderzoek en analyseer je de caseload en zorg je voor een adequaat en passend trajectplan voor de werkzoekende in het kader van de re-integratie. Je stimuleert, motiveert en ondersteunt de cliënten bij het vinden van werk. Je maakt hierbij gebruik van passende middelen om de re-integratie en/of de uitstroom naar werk te vergroten.

Je komt te werken in het team Participatie. Het team bestaat uit 20 medewerkers die zich onder meer bezig houden met het begeleiden van cliënten naar uitkeringsonafhankelijkheid. Jaarlijks worden doelstellingen opgesteld. Het Werkgeversservicepunt is ook onderdeel van het team. Het Werkgeversservicepunt onderhoudt de contacten met werkgevers en acquireert vacatures voor onze cliënten.

Wat bieden wij?

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • De functie is ingedeeld in schaal 9 volgens de CAO Gemeenten. Afhankelijk van ervaring word je ingeschaald tussen €3.167,- en €4.537,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • Een individueel keuzebudget (17.05% van het bruto jaarsalaris);
  • Deelname aan de ABP-pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer/Thuiswerkvergoeding;
  • Een ouderschapsverlofregeling.

Dit bieden wij naast je salaris

  • 17,05% keuzebudget 17,05% keuzebudget bovenop je salaris in te zetten voor aanschaf extra vakantiedagen, sportschoolcontributie, extra salaris, fietsvergoeding of reiskostenuitruil.
  • OV-Mobiliteitskaart
  • Optimale werkfaciliteiten
  • Goede ABP Pensioenregeling
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Diverse kosteloze opleidingen

Ridderkerk werkt aan een nieuwe organisatie. Vanaf 1 januari 2024 zijn we een nieuwe zelfstandige werkgever met ongeveer 300 fte.

Onze organisatie kent vier verschillende clusters: Samenleving, Ruimte, Sociaal en Buitenruimte. Daarnaast kent de Ridderkerkse organisatie een directie en een Bureau Bestuursondersteuning. Dat betekent niet dat we 'vastzitten' in deze clusters. Veel uitdagingen raken verschillende vakgebieden. Dat vraagt om samenwerking. Daarom werkt Ridderkerk met clusteroverstijgende gelegenheidsteams.

Natuurlijk werken we voor onze inwoners en ondernemers in Ridderkerk, maar we ondersteunen vanuit Ridderkerk met een aantal teams ook de gemeente Albrandswaard.

Op het gebied van onder andere financiën, HRM en automatisering wordt Ridderkerk bediend door de BAR-organisatie, die ook voor de gemeenten Albrandswaard en Barendrecht werkt.

Gaan we samen aan de slag?

Werken voor Ridderkerk betekent werken voor een dorp met stadse trekken. Ridderkerk is altijd in beweging. Staat 24/7 'aan'. Klein in omvang, groot in internationale bedrijvigheid. Een mondiaal knooppunt in de agrologistiek. Bij ons krijg je veel vrijheid én verantwoordelijkheid.
Hier vind je de uitdaging die je nodig hebt en werk dat je voldoening geeft. De lijnen zijn kort. Dat geeft dynamiek en zorgt voor slagvaardigheid. Ridderkerk doet het samen. Doe jij mee?

Wat vragen wij van je?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ruime ervaring in het begeleiden en bemiddeling van cliënten met een uitkering. Deze functie vraagt dat je goed op de hoogte bent van de Participatiewet.
  • Je hebt veel mensenkennis, een talent om te organiseren en samen te werken;
  • Je kunt goed overweg met de klanten van onze doelgroep;
  • Je hebt ervaring met uitkeringssystemen, o.a. Suite, Suwinet en Schulinck;
  • Je bent juridisch onderlegd. Je werkt vanuit vertrouwen, maar herkent ook signalen van fraude;
  • Je bent klant- en resultaatgericht;
  • Je beheerst de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Onze arbeidsvoorwaarden

Als je kiest voor werken bij onze gemeente dan is dat niet voor niets. We bieden een mooi basissalaris en ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.

Word jij onze nieuwe collega?

Laat ons z.s.m. weten waarom jij onze nieuwe collega moet worden.

Voor deze vacature hanteren we geen sluitingsdatum. De vacature staat open tot het moment dat wij een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Momenteel hanteren we een aangepast sollicitatieproces vanwege het grote aantal openstaande vacatures.
Omdat we het belangrijk vinden om kandidaten zoveel mogelijk persoonlijk te spreken, hebben we elke week een vaste selectiedag op donderdagochtend. De gespreksronde zal ongeveer 2 uur duren.

Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact opnemen met Recruitment via


Functie: klantmanager werk Startdatum: 13-12-2023 Ervaring: Ervaren Educatielevel: HBO Contracttype: Vast Salaris: 3167 - 4537 Uren per week: 36 - 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting BaRENdrecht via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hendrik-Ido-Ambacht
  2. Klantmanager Werk Stichting BaRENdrecht 13-12-2023


Functie:klantmanager werk
Startdatum:12-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3167 – 4537
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting BaRENdrecht via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Klantmanager Werk Stichting BaRENdrecht 12-12-2023

Bekijk ook andere vacatures