Functieomschrijving
Ben jij de hulpvaardige Customer Support Specialist die wij zoeken?
Als Customer Support Specialist zorg je ervoor dat zorgverleners optimaal gebruik kunnen maken van onze softwareproducten. Je bijt je helemaal vast in de gebruikersvragen die de klant meldt: je analyseert de situatie en legt je gevonden oplossing uit aan de klant. We zoeken een analytische doorzetter die het leuk vindt om ons softwareprogramma voor de zorg van A tot Z te leren kennen. Je bent samen met vier helpdeskcollega's het visitekaartje van het bedrijf en je doorgrond samen de complexe administratieve processen in de zorg. Onze klanten zijn werkzaam in de zorg en niet computer-minded en dat verdient een geduldige houding en een goed inlevingsvermogen.
Wat ga je doen?
Verantwoordelijkheden en bevoegdheden
Arbeidsvoorwaarden
Functie eisen
Inwerktraject
Om onze klanten te kunnen helpen zal je onze softwareapplicaties goed moeten leren kennen. Je zult daarom in de eerste maand intensief worden ingewerkt in de diverse functionaliteiten van de softwareapplicaties. Hierbij wordt ook maximale inzet van jouw zijde verwacht. Je bent dan nog niet klaar, ook in het halfjaar dat volgt blijf je zelfstandig doorleren.
Functie: | Customer support specialist software |
Startdatum: | 06-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HAVO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 0 – 0 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Ridderkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Ridderkerk via Ridderkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Ridderkerkkrant.nl.
© Ridderkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.