Vacature Beleidsondersteuner Verkeer en Mobiliteit

Beleidsondersteuner Verkeer en Mobiliteit in Barendrecht

Beleidsondersteuner Verkeer en Mobiliteit

Beleid leefomgeving

We zoeken mensen van belang. We hebben ruimte voor aanpakkers, doorzetters en oplossers. Wil jij jouw talent inzetten in Barendrecht? Word jij van belang in ons dorp en kom jij in Barendrecht de uitdagingen aanpakken? Dan bieden we jou alle ruimte en zien we je graag onze nieuwe collega worden!

Voor het team Beleid leefomgeving zoeken wij per 1 januari 2024 een Beleidsondersteuner Verkeer en Mobiliteit.

Vragen?

Neem contact op met ()

06-82145

Wat ga je doen?

Ben jij gedreven om van Barendrecht een nog aantrekkelijker dorp te maken? Barendrecht is een dorp waar het prettig is om te wonen en te werken. Om dit te verbeteren werken we aan het verbeteren van de verkeersveiligheid, stimuleren we het gebruik van de fiets en het openbaar vervoer. Daarnaast zoeken we goede oplossingen voor het parkeren van auto's en het stallen van fietsen. Goed contact met onze bewoners en ondernemers is cruciaal bij het verwezenlijken van deze doelen. Je bent in deze functie een belangrijke schakel tussen de gemeente en de inwoners van Barendrecht.

Jouw dagelijkse werkzaamheden:

  • Als Beleidsondersteuner beantwoord je vragen en meldingen van bewoners over diverse verkeerssituaties in Barendrecht;
  • Je handelt meldingen van inwoners over parkeren, verkeersveiligheid en overlast af, waarbij je open en duidelijk communiceert;
  • Je signaleert problemen en verkent met andere verkeerskundigen welke oplossingen er zijn;
  • Je werkt samen met collega's van beheer buitenruimte, vergunningverlening en WMO om er voor te zorgen dat een inwoner zich goed geholpen voelt;
  • Je ondersteunt de collega's binnen het team bij de organisatie van bewonersbijeenkomsten of bij het organiseren van een proces voor het opstellen van nieuw beleid;
  • Je stelt ontheffingen en vergunningen op voor bewoners en bedrijven voor het parkeren in een blauwe zone of op een vrachtwagenparkeerterrein, waarbij je ook administratief overzicht houdt.

Je komt te werken in het team Beleid leefomgeving. Dit is een divers beleidsteam met verschillende disciplines uit het ruimtelijke domein, zoals: verkeer & mobiliteit, economie, ruimtelijke ordening, evenementen, asielzaken, wonen en groen & recreatie.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • De functie is ingedeeld in schaal 9 volgens de CAO gemeenten. Afhankelijk van ervaring word je ingeschaald tussen €3.317,- en €4.752,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • Een individueel keuzebudget (17.05% van het bruto jaarsalaris);
  • Deelname aan de ABP-pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer/Thuiswerkvergoeding;
  • Een ouderschapsverlofregeling.

Dit bieden wij naast je salaris

  • 17,05% keuzebudget meer informatie17,05% keuzebudget bovenop je salaris in te zetten voor aanschaf extra vakantiedagen, sportschoolcontributie, extra salaris, fietsvergoeding of reiskostenuitruil.
  • OV-Mobiliteitskaart
  • Optimale werkfaciliteiten
  • Goede ABP Pensioenregeling
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Diverse kosteloze opleidingen

Werken voor Barendrecht

Barendrecht is een prachtige gemeente met bijna 50.000 inwoners en een dynamisch verenigings- en ondernemersklimaat. Onze positie tussen stad en groen voelt soms dorps aan, maar dan wel met stadse kwaliteiten en voorzieningen 'dicht bij huis'. Met optimale verbindingen via tram, trein, fiets en auto ligt de wereld aan onze voeten. We zijn terecht trots op Barendrecht en beseffen dat we hard moeten werken om nog verdere stappen te maken. Ga jij met ons die uitdagingen aan?

Barendrecht als werkgever

We werken aan een nieuwe organisatie in onze gemeente Barendrecht, deze start op 1 januari 2024. We worden weer zelfstandig werkgever voor ongeveer 300 collega's die werken aan beleid en uitvoering van bijvoorbeeld veiligheid, bestuur, buitenruimte en leefomgeving. Hier zijn we bepalend voor een florerend werelddorp in een groene omgeving. We zoeken mensen die hier graag hun schouders onder zetten, want samen kunnen we onze uitdagingen omzetten in oplossingen en projecten.
Met andere gemeenten blijven we ook na 1 januari 2024 ondersteund worden op het gebied van bedrijfsvoering zoals Finance, HRM en automatisering door de BAR-organisatie.

Gaan we samen bouwen aan de toekomst in Barendrecht?

In Barendrecht wachten we niet af, we gáán er op af. We zien de toekomst vrolijk en vriendelijk tegemoet. We kennen de kwaliteiten van ons werelddorp, we zien alle dynamiek en dat geeft de energie om inderdaad aan te pakken. En door te pakken. In Barendrecht kunnen we snel schakelen en lossen de zaken op. Liefst met jou. Want als jij graag iets betekent voor omgevingen, mensen of allebei: dan hebben we jou nodig!

Wat vragen wij van je?

Wij verwachten van jou als medewerker dat je communicatief vaardig bent. Je weet hoe je inwoners goed telefonisch en schriftelijk te woord kunt staan. Je hebt een goed taalgevoel om de juiste toon in brieven toe te passen. Je werkt overzichtelijk en geordend waar het gaat om administratieve zaken. Daarnaast hebt je organisatietalent om bijvoorbeeld bijeenkomsten te organiseren of werk uit handen van onze verkeersadviseurs te nemen. Je hebt bij voorkeur een verkeerskundige of ruimtelijk georiënteerde opleiding op minimaal mbo-niveau met minimaal enkele jaren werkervaring of je bent een startende hbo-verkeerskundige. Verder hopen we met jouw enthousiasme ons team nog verder versterken.

Onze arbeidsvoorwaarden

Als je kiest voor werken bij onze gemeente dan is dat niet voor niets. We bieden een mooi basissalaris en ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.

Ben jij onze nieuwe aanwinst?

Laat ons dan z.s.m. weten waarom jij onze nieuwe collega moet worden!

Voor deze vacature hanteren we geen sluitingsdatum. De vacature staat open tot het moment dat wij een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Momenteel hanteren we een aangepast sollicitatieproces vanwege het grote aantal openstaande vacatures.
Omdat we het belangrijk vinden om kandidaten zoveel mogelijk persoonlijk te spreken, hebben we elke week een vaste selectiedag op woensdagochtend. De gespreksronde zal ongeveer 2 uur duren.

Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact opnemen met Recruitment via



Functie:beleidsondersteuner verkeer & mobiliteit
Startdatum:22-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3317 – 4752
Uren per week:24 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting BaRENdrecht via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Beleidsondersteuner Verkeer en Mobiliteit Stichting BaRENdrecht 22-12-2023

Bekijk ook andere vacatures