Gemeente Krimpen aan den IJssel
Adviseur Facilitaire zaken
Vacature details Solliciteren
Ben jij onze nieuwe verbindende facilitaire collega?
Kom verder!
Waar kom je te werken?
Ons Team Vastgoed en Facilitair bestaat uit 8 enthousiaste collega's. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor onder meer het inkoopproces, onderhoud en verkoop van het gebouwde en ongebouwde vastgoed. En het team houdt de Servicedesk voor vastgoedmeldingen en het facilitaire proces bij.
De gemeente Krimpen aan den IJssel
Wij zijn een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Sinds 2019 werken wij in zelforganiserende teams. Dat betekent dat je nauw samenwerkt met verschillende teams en collega's. Maar ook dat je veel zelfstandigheid hebt in jouw werk. Ben jij verantwoordelijk, betrokken en werk je nauwkeurig? Dan past onze gemeente goed bij jou!
Wat ga je doen?
Jij gaat aan de slag met de huisvesting van onze organisatie. De huisvesting willen wij graag verder brengen. Dit geldt voor ons kantoor op het raadhuis, maar ook voor de thuiswerkplekken van onze collega's. Jij regelt het samen met je team, je collega's en onze externe partners! De uitdaging zit vooral in het feit dat een groot gedeelte van de organisatie tijd- en plaats onafhankelijk werkt.
Denk verder aan de volgende werkzaamheden:
Wie ben je?
Initiatief, verantwoordelijk, service en resultaat: die woorden vatten jou samen. Je hebt er veel plezier in om samen te werken. En je zorgt dat je je zaken goed op orde hebt. Je houdt je aan afspraken en je legt alles gestructureerd en duidelijk vast. Dit combineer je met een open en tactvolle houding, zowel naar je collega's als naar externe partijen. Mensen luisteren naar jou!
Verder ben jij iemand die:
We zoeken een teamplayer die het fijn vindt om met teamleden, collega's buiten jouw team, leveranciers en externen op gelijkwaardig niveau te werken. Ervaring in een politiek-bestuurlijke omgeving is een pre.
Dit bieden we jou
Een baan waar volop plaats is voor jouw kennis en ideeën. Van het begeleiden van interne verhuizingen, het langjarige onderhoud van de inventaris tot innovatieve werkvormen. Wij verwelkomen jouw bijdrage graag! Wij zijn een relatief kleine gemeente en informele organisatie. En dat geeft jou de kans om zichtbare resultaten te laten zien.
Verder bieden we jou
Gewenste Startdatum
Zo snel mogelijk
Sluitingsdatum
18 februari 2024
Laat zien wie je bent
Spreekt deze baan jou aan? Solliciteer dan via de button bovenaan.
Stuur ons je recente cv en vertel ons wat jouw motivatie is om bij ons te solliciteren?,, Wat jouw sterke eigenschappen zijn? en welke eigenschappen jij verder zou willen ontwikkelen?
We horen het graag van je.
Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Nick de Redelijkheid via . Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met , via of via het telefoonnummer .
Functie: | adviseur facilitaire zaken |
Startdatum: | 13-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3014 – 4244 |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Krimpen aan den IJssel via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Ridderkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Ridderkerk via Ridderkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Ridderkerkkrant.nl.
© Ridderkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.