Vacature Administratief Logistiek Medewerker

Administratief Logistiek Medewerker in Hendrik-Ido-Ambacht

Wegens een toename in werkzaamheden en een ouderschapsverlof van een teamlid, is onze klant op zoek naar een tijdelijke Administratief Logistiek Medewerker (minimaal 6 maanden). Deze rol is cruciaal voor het ondersteunen van de afdeling en het bieden van tijdelijke verlichting in een dynamische werkomgeving.

 

Wat krijg je hiervoor terug? 

  • Een bruto maandsalaris tussen de €2700 en €3700;
  • Je bouwt uiteraard ook vakantiegeld op;
  • 25 vakantiedagen per jaar (op basis van 40 uur per week);
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per km;
  • Opbouw van pensioen vanaf de eerste dag;
  • Bring a friend, laat jouw vriend/vriendin/vage kennis/familielid via ons starten en cash jouw bonus van €300.


Voor wie ga je aan de slag?

Onze opdrachtgever is een internationale organisatie die actief is op het gebied van intern transport. Ze leveren o.a. vorkheftrucks en platformwagens en ook alle onderdelen hiervan. De producten zijn krachtig, nauwkeurig, ergonomisch, compact, veilig en milieuvriendelijk. Voor de afdeling ‘Parts’ zoeken we een nieuwe tijdelijke medewerker.

Je droombaan?

  • Verwerken van orderbevestigingen van leveranciers;
  • Administreren van goederenontvangst en het opstarten van backorders;
  • Boeken van goederenontvangsten van overige leveranciers;
  • Invoeren van klantenorders;
  • Beheren van backorderlijsten voor service en klanten;
  • Opvragen van levertijden bij leveranciers voor klanten, planning en monteurs;
  • Uitwerken van offertes;
  • Ondersteuning bieden bij factuurcontrole.

Wat zijn de vereisten en waar ligt jouw talent?

  • Je bent 40 uur per week beschikbaar voor een periode van minimaal 6 maanden;
  • Je kan snel starten in deze functie;
  • Een nauwkeurige werker met oog voor detail;
  • Iemand die vaardig is met Excel en andere relevante systemen;
  • Een echte aanpakker met een proactieve houding;
  • Kennis van magazijnprocessen is een sterke pre;
  • Basisvaardigheden in de Engelse taal.

Solliciteren
Om te solliciteren kun je mailen naar recruiter@smart-flex.nl. Voor vragen kun je ook contact opnemen met 010 – 212 62 85. Of bel even met Edgar de Weerdt op 06 - 82 10 34 20. We kijken uit naar jouw sollicitatie!



Functie:Administratief medewerker binnendienst
Startdatum:21-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2700 – 3700
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Smart Flex BV via ew@smart-flex.nl of 31682103420. Of bezoek hun website https://smart-flex.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Ridderkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ridderkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Ridderkerk
  2. Administratief Logistiek Medewerker Smart Flex BV 21-11-2023

Bekijk ook andere vacatures